Kau dan Aku Musim Kedua (Kau dan Aku Season 2) mula menemui penonton pada 23 November 2010 setiap hari Selasa jam 9.00 malam di Astro Ria - Episode 2


Musim baru Kau dan Aku (Kau dan Aku Season 2) mula menemui penonton pada 23 November 2010 jam 9.00 malam di Astro Ria

Kisah kali ini dibintangi oleh:

Akim, Aril, Hafiz, Anith, Tony Eusoff, Raja Farah, Anita Baharom, Puteri Fateen, Amar Baharin, Farish Aziz, Zulkifli Zain, Sabrina Ali dan ramai lagi.

Artis undangan:


Lagu Tema Kau dan Aku Musim Kedua - KAU KU TEMU
sumber: foocy2001 Channel

Sinopsis:

Kau & Aku musim kedua memperkenalkan beberapa muka baru seperti Anith Aqila yang akan memegang watak utama selain pelakon popular Toni Eusof, Kathy Fauziah dan Zulkifli Zain. Selain itu drama ini juga berbesar hati memperkenalkan Mimie Harris dan Lana Nordin, dua pelakon baru berbakat besar yang semakin meningkat naik serta Alif; bintang kelahiran dalam AF8 selain mengembangkan watak Hafiz AF7 yang hanya membuat penampilan istimewa pada musim lepas.

Manakala Akim dan Aril masih dikekalkan sebagai watak utama di samping barisan pelakon musim lepas seperti Raja Farah, Farish, Amar Anak Wayang, Mimi, Ika Nabila, Anita Baharom, Putri Fateen, Riezman dan Sabrina Ali.

Drama hiburan bersiri 26 episod pada kali ini menyambung kisah warna warni kehidupan para pelajar di Kolej Harmoni. Setelah Mila melanjutkan pengajiannya di United Kingdom, muncul seorang gadis bercita-cita besar dan bersemangat tinggi bernama Elena (Anith).
sumber sinopsis: http://www.budiey.com/

Kau dan Aku Musim Kedua Episode 2

Kau dan Aku Musim Kedua Episode 2 Part 1

Kau dan Aku Musim Kedua Episode 2 Part 2


Kau dan Aku Musim Kedua Episode 2 Part 3

Kau dan Aku Musim Kedua Episode 2 Part 4

Kau dan Aku Musim Kedua Episode 2 Part 5

sumber: (Terima kasih dan kredit diberikan kepada
Astro Ria
http://www.astro.com.my/
http://www.budiey.com/
mydigitalspace Channel
foocy2001 Channel
dan semua pihak atas sumber maklumat dan gambar)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...